środa, 10 lutego 2010

Pierwsze kroki ...

Pisanie bloga to dla mnie zupełna nowość. Podobnie jak scrapbooking który pochłonął mnie bez reszty parę tygodni temu. Z ustawieniami bloga walczyłam dwa dni, ze scrapbookingiem nie walczę. Samo patrzenie na mój kosz z papierami i innymi drobiazgami to dla mnie przyjemność. Zdaję sobie sprawę, że do scrapbookerki z prawdziwego zdarzenia mi jeszcze daleko, ale mam cichą nadzieję że choć części z Was moje kartki się spodobają :) Wygląd bloga też jeszcze niedopracowany
ale od czegoś trzeba zacząć ... więc zaczynam :)

4 komentarze:

  1. i swietnie zaczelas. Ja zalozylam blog w zeszlym roku ale nie mialam pojecia co dalej,od niedawna dopiero go uzupelniam dzieki milym blogowiczkom.
    Scrapki to tez moje najmlodsze baby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w świecie blogerów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Bede sledzic Twoje dziela :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha i jestem na mecie a raczej na starcie .. Twoim starcie :-)))
    czyli mam za sobą przeczytanie Twojego bloga od deski do deski
    i powiem jedno wszystko piękne i Twoje dzieła i zdjęcia i nawet nie wiem co bardziej
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips