czwartek, 20 maja 2010

Pierwszy notes

W końcu powstał - mój pierwszy notes na ważne daty. Długo się do jego wykonania zbierałam, a był i jest mi strasznie potrzebny. Zrobiłam go już dwa tygodnie temu, ale powodem dla którego tak długo go nie pokazywałam był brak kółek do jego spięcia.  Nijak nie pasowały mi one do tego notesu. Szczerze mówiąc średnio mi się podobają chociaż na pewno są praktyczniejsze niż moja tasiemka którą ostatecznie związałam notes. A że notes jest zrobiony dla mnie samej więc tasiemki jak najbardziej mi odpowiadają :)








6 komentarzy:

  1. Ale śliczniutki i uroczy z tymi tasiemkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno bardziej elegancko wygląda z tasiemką niż z kółkami!
    A kolor na okładkę super wybrałaś, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. bombowy! i kolor i te przeszycia cudny

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny notes. Aż szkoda by mi było w nim pisać;)

    OdpowiedzUsuń
  5. notes który przyciąga uwagę bardzo gustowny
    Alicja

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips