poniedziałek, 1 listopada 2010

Z braku papieru ozdobnego

W Scrapujących Polkach kolejne wyzwanie. Wydawało się dość proste: ma być kolorowo, z kwiatem i z kokardą. Stworzenie kartki poza domem nie jest jednak takie łatwe - kwiata akurat miałam, kawałek kokardki też, ale gorzej było z kolorowym papierem. Na bazę coś się znalazło, ale co dalej? Przypomniałam sobie jednak moje dawne kule stworzone z nici o te:


Postanowiłam w podobny sposób ozdobić papier i w ten sposób powstała skromna kartka z siecią nici :)



13 komentarzy:

  1. Uwielbiam tego typu, oryginalne, pomysły:)
    Świetna, niepowtarzalna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, świetny pomysł :D kartka wyglada super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny pomysł:)
    Kartka "prosta" i elegancka
    moniaz125

    OdpowiedzUsuń
  4. Monia ty już przestań być anonimowa tylko zakładaj swojego bloga :)
    Dziękuję za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podobają te kule! są super!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No może niedługo Jakoś nie mam natchnienia hehe Pozdrawiam
    moniaz125

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale nie jest skromna! Bardzo ciekawy efekt uzyskałaś i z pewnością oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna kartelucha!!!
    Bardzo pomysłowa z Ciebie istota :D
    Swoją drogą, to te kule też są niczego sobie ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER pomysł, kartka świetna a kule - rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny efekt na kartce . a kule na czym formowałaś? na balonikach? - ale chyba by takie okrąglutkie nie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kule rzeczywiście powstały na balonach. Balony były niewielkie stąd pewnie ich kształt (bardziej kula niż jajo) :)

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips