czwartek, 2 grudnia 2010

Album dla mojego dziecka

W końcu został ukończony. Powiem szczerze, że gdybym go miała robić jeszcze raz wyglądałby zupełnie inaczej. Założenia byłyby jednak takie same czyli: mało kwiatków, świecidełek itp, ograniczona ilość ozdób i kolorystyka (żółto - czarno - szaro - biała) trochę mniej dziecięca. Wszystko po to, żeby mój synek za 15 lat nie wyśmiał mnie i mojej pracy :)

Baza ze Scrapińca, papier Kit'n Kraft oraz Making Memories.

Na pierwszej stronie albumu jest kieszonka na zdjęcia USG, na ostatniej stronie kieszonka na karty z wypisanymi umiejętnościami jakie maluch osiągnął w ciągu 2 lat swojego życia. Całości nie pokażę, ale większość widać :)


12 komentarzy:

  1. Mało zdjęć, mało zdjęć! :-D
    Narobiłaś apetytu, śliczny album:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba kolorystyka całego albumu, jak widać nie musi być bardzo kolorowy i świecący żeby był śliczny
    I te przeszycia super
    A apetyt na więcej zdjęć też mam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny!!! więcej zdjęć poproszę mam niedosyt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę jeszcze... więcej zdjęć! Cudna kolorystyka, a model przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj dziewczynki a ja myślałam, że i tak dałam dużo zdjęć :) Nawet siebie 20kg cięższą pokazałam :) Mało? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no mało mało :) bo jest się czym pochwalić. Cudny album!

    OdpowiedzUsuń
  7. O, nie wyśmieje, nie wyśmieje...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! Kolory to duży plus tego albumiku.
    Aga, jak Ci się koncepcja zmieniła, to zrób następny albumik. Synek na pewno ucieszy się z takich pamiątek z dzieciństwa :) Ja mam właśnie teraz taką sytuację; skończyłam jeden i mam zamiar zacząć następny żeby wprowadzić nowe pomysły;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się wydaje, że ten albumik wcale nie jest zbyt dziecinny. Za to śliczny jest bez wątpienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały! Ogromnie mi się podoba kolorystyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aga, sliczny album. Gdybys byla blizej, to pewnie poprosilabym Cie o zrobienie podobnego dla Amelii ;)

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips