wtorek, 25 stycznia 2011

Postanowienie poprawy

Nie znoszę gotować. Niestety cierpi na tym też moje dziecko, dlatego mam nowe postanowienie - polubić gotowanie i jedzenie :) Żeby wytrwać w tym postanowieniu zrobiłam dziś notes, w którym będę wpisywać smaczne, zdrowe i PROSTE :) dania dla mojego "dwuipółlatka".
W środku są 3 zakładki: śniadanie, obiad i kolacja. Może jeszcze nie dziś :) ale już jutro zaczynam poszukiwania przepisów i zaczynam wypełniać ... no i gotować. 


Mój ateciak z poprzedniego postu został nieco zmodyfikowany i znalazł zastosowanie w dzisiejszym notesie.

Sztućce ze Scrapińca - wytuszowane czerwonym i srebrnym tuszem Latarni Morskiej ze scrap.com.pl.













16 komentarzy:

  1. fantastyczny pomysł!!!Twoje kropki są fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :) Mnie też by się taki przydał. Tym bardziej, że moje dziecko to alergik i pole do popisu mam ograniczone.

    Dziś dotarły do mnie cienie. Są boskie ! Jeszcze raz bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle pełna elegancja :))
    Ja uwielbiam gotować, piec i jeść... na apetyt synka także nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre postanowienie mogę ci podać pewnien przepis na marchewkowe ciasteczka, ostatnio tez szukałam czegoś zdrowego i przepis sprawdziłam bardzo smaczne, więc polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulaka dawaj przepis :) Zbieram wszystko, bo na razie mój notes świeci pustką :) Tylko gdzie ja te ciasteczka umieszczę? Śniadanie, obiad czy kolacja? :) Podejrzewam, że mój syn mógłby jej jeść zarówno na śniadanie, obiad jak i na kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Postanowienie godne pochwały ;)
    Świetnie ozdobiłaś okładkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest cudowny :)
    Miłego gotowania

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny notes na przepisy :)
    A postanowienie....no no...trzymam kciuki. Najważniejsze się odważyć i sama się przekonasz że gotowanie i pieczenie to nic trudnego :)
    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Notest śliczny... wszystkie Twoje prace są bardzo starannie wykonane... jeśli chodzi o gotowanie dla dzieci to nie jest to łatwe zadanie, dzieci to wymagające istoty. Moje są już starsze, ale został mi gruby zapiśnik z przepisami dla dzieci, jeśli masz ochotę chętnie się podzielę tą wiedzą...
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Notes jest przepiękny!!! Nie wiem tylko czy chciałabym go zapełniać przepisami, czy raczej postawić za szybką i podziwiać? :)
    Gotować też nie lubię ale nie mam już małych dzieci i przynajmniej nie dręczą mnie wyrzuty sumienia;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniały notes! Rewelacyjny pomysł, taki notes nie może nie zachęcić do zbierania przepisów!

    OdpowiedzUsuń
  12. I to jest odjazdowy przepiśnik. Teraz mogę iść na śniadanie i coś przegryźć )))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny notes! Ma piękne, soczyste kolory i super okładkę :)

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips