czwartek, 13 stycznia 2011

Wyniki Candy

W końcu nadszedł ten dzień 13.01. Dla Was szansa na wygranie cieni, dla mnie ostatnie dwudzieste urodziny :)
Skorzystałam z Randoma, bo tyle się Was zgłosiło, że nie dałabym rady powycinać :)
Dwie z Was (Karina i Ewa) niestety za późno się zapisały, dlatego zostały wykluczone :(
A Random jako pierwszą wylosował osobę z numerem:

czyli DRUTEFKA (Drutefko czekam na informację, które cienie wybierasz i poproszę o adres)

Drugą wylosowaną osobą jest:

MONIA :)

Serdecznie Wam gratuluję i dziękuję wszystkim za tak liczny udział :)

9 komentarzy:

  1. Cienie jak marzenie przeszły koło nosa ;-)), ale dziewczynom gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno:(
    Gratulacje dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!!!
    A Tobie życzę wszystkiego co piękne, magiczne i niepowtarzalne!!!!! U mnie od listopada już trójka z przodu :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się cieszę :) To chyba na pocieszenie, bo popsuł mi się laptop :(

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, miałam dodać,że ja miałam w minionym roku ostatnie trzydzieste...,ech...chciałoby się mieć lat 29...wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się jak małe dziecko :)
    To pierwsze wygrane candy
    Jupiiiiiiiiiiiiiii:))))))))))
    dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Och- niestety nie ja... Ale gratuluję Moni i Drutefce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze życzenia dla organizatorki i gratulacje dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips