środa, 30 marca 2011

Wielkanocnie

Sama na siebie się denerwuję, że nie potrafię zrobić dwóch jednakowych kartek. I nie wynika to wcale z braku identycznych materiałów czy braku zdolności :) Po prostu każda moja kartka musi być jedyna. I czasu przez to strasznie dużo tracę, bo nad każdą kartką myślę i myślę ... 





A tą ostatnią zgłaszam na wyzwanie Lemonade. Do ozdobienia jej brzegów wykorzystałam stempel ... bombkę :) O ten. Słabo widoczny na zdjęciach ale jest :) Na pierwszej kartce od góry też go użyłam, w końcu to mój ulubiony stempel :)






A w Scrapkach fantastyczne candy.




11 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalna kartka :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fojaga, ale to że każda jest inna i niepowtarzalna to na plus chyba? :)
    Piękne! Nawet tak popularne coś jak pisanka potrafisz przedstawić wykwintnie i z artyzmem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się taka wersja kartek wielkanocnych! Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To, że każda inna to jak dla mnie plus:)
    A piękne takie z jajem w innym wydaniu, niż wszędzie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie piekne i nie wiem która najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jak już wymyślisz.. to po prostu jedyne, niepowtarzalne cuda wychodzą:) Piękne, elegancki kartki

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful creation, thanks for sharing!

    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/03/april-kit-preview-day.html

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo szykowne! podobają mi sie, zwłaszcza ta w grochy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale za to każda jest inna, niepowtarzalna :) W końcu to nie fabryka ;)
    Piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips