piątek, 11 listopada 2011

Pomysł na


Dziś pomysł na przechowywanie ćwieków. Zawsze miałam problem z ich przechowywaniem. Na początku robiłam zupełną głupotę, bo wypinałam je z kartonika i luzem wrzucałam do puszki. W puszce było dużo koloru i ... dużo bałaganu. Ostatecznie stwierdziłam, że nie ma sensu przechowywać ich luzem. Kartoniki (te które zostały mi w całości) w końcu znalazły swoje miejsce. Kolejne będą też wpinane w całości do tego "notesu".






Zdjęcie kredek w jesiennych kolorach moje, papiery scrap.com.pl, w środku między innymi ćwieki Latarni Morskiej ze scrap.com.pl

Notes zgłaszam na wyzwanie w scrap.com.pl

7 komentarzy:

  1. Hyh, szkoda Ci będzie teraz ich użyć:-) Mnie by pewnie było;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się i notes, i pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super.. tak jak kiedys kupowalo sie guziki na kartonikach:-) slicznie!:-)))

    Pozdrawiam serdecznie

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia kredek super
    Dobry sposób na ćwieki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba skorzystam z pomysłu, bo zaczyna mi się robić bałagan w skrzyneczce. ja mam takie pudełko przeźroczyste, bodajże ze sklepu dla wędkarzy. Tam można znaleźć mnóstwo pudełek na scrapowe skarby.

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips