czwartek, 24 maja 2012

Wyzwanie fotograficzne


Dziś mała odmiana. Zamiast scrapbookingu fotografia. U Uli trwa zabawa a ja jestem oczywiście spóźnialska. Ale już nadrabiam 4-dniwe zaległości.

Dzień 4 - STOPY
(oczywiście przepiękne, przeurocze, przekochane stopy mojego czterolatka)


Dzień 3 - JAK JESTEŚ UBRANA
(bardzo często w paski poprzeczne żeby tylko choć trochę się pogrubić :))


Dzień 2 - ULUBIONE SŁOWO
(słowo Bąbel pada z moich ust bardzo często w ciągu dnia - oczywiście mowa o moim czterolatku)


Dzień 1 - PIERWSZA RZECZ JAKĄ WIDZISZ KIEDY WSTAJESZ RANO
 
Postaram się nie spoźniać w ciągu następnych 11 dni :)

3 komentarze:

  1. Każda z fotek genialna, nie wiem która mi sie bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie piękne, ale nózie mnie niesamowicie rozczuliły, a Twój strój się mi niesamowicie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne!!! a paski też uwielbiam i chyba nawet mam taką samą bluzkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips