środa, 6 czerwca 2012

Ostatnie dni

Fotograficzne wyzwania na blogu Uli dobiegły końca. Dziś już ostatnie zdjęcia:

DZIEŃ 14 - PRZED I PO
(u mnie trochę odwrotnie zamieszczone zdjęcia - po i przed - mój błąd :) )


DZIEŃ 15 - NAZWA ULICY
(z tym miałam nie lada problem bo obecnie przebywam na wsi, a tu same numery i brak nazw ulic - ostatecznie jednak się udało)


 
A już za kilka dni (jak tylko wrócę z mojej wyprawy w świat) pokażę coś scrapbookingowego. Ostatnio wszystkie papiery poszły w odstawkę. Stęskniłam się za nimi :)
  

3 komentarze:

  1. ale Twoje zdjęcia ogląda się równie dobrze jak Twoje prace :)))
    wracaj! moze jakies spotaknie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w wyzwaniu bo wszystkie zdjęcia są super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej podoba się to "uliczne" zdjęcie :) Takie klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips