czwartek, 9 sierpnia 2012

Kawa w roli głównej

Odreagowując dzisiejszy podły dzień wybrałam się na zakupy. Kupiłam w końcu kawiarkę, bo niedługo zaczyna się w moim mieszkaniu sezon kawowy z babami moimi :) Latte mam już opanowaną więc czas nauczyć się parzyć pyszne cappuccino :) A od tego już tylko krok do robienia late art - ale na tą sztukę trzeba będzie jeszcze chwile poczekać.
Dodatkowo w moim koszyku znalazły się dziś papiery ... w kolorze kawy z mlekiem :)
Pozdrawiam znad filiżanki kawy ♥

 
 
 

11 komentarzy:

  1. Piekna , zdradz gdzie te papiery kupilas?

    OdpowiedzUsuń
  2. ... a ja do Ciebie:) Prostota i elegancja w każdym calu! Mmmm.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna w swej prostocie! I te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No latte, cappucino... mniam
    Śliczna i elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo aromatyczny post ;) i piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancka, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm... na kawę to ja bym się wprosiła.... na macanie karteluch też, bo wyszły pięknie ))))

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips