środa, 12 września 2012

Do wyboru do koloru - albumy


Dla chłopca i dla dziewczynki, delikatne i trochę bardziej zwariowane - wychlapane farbą, na ślub, na chrzest, na sesję noworodka czy całej rodziny. Dla każdego coś się znajdzie :)
Część z nich jest już w rękach Kasi - www.wSpojrzeniu.pl.  Zajrzyjcie do Niej koniecznie - jej zdjęcia na pewno Was zachwycą. Ja jestem oczarowana.



  
 


A środek można dowolnie wypełnić: myślami lub zdjęciami.

Ostatni raz w życiu wstawiam zdjęcia na bloggera przez Picasę. W jaki sposób Wy je wstawiacie? Nie macie wrażenia, że po Picasie zdjęcia są słabej jakości? I kolory nie te które są w oryginale :( Czy czas się rozstać z Bloggerem czy ktoś ma na to złotą radę?
RATUNKUUUU

16 komentarzy:

  1. Aga co jeden to ładniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!!! ja nigdy nie wstawiałam przez Picasę, obrabiam w zwykłym programie do zdjęć i wrzucam bezpośrednio na bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Probowalam bezposrednio z komputera ale efekt mi sie nie podobal - litery jakies takie rozmazane, a ja chce OSTRE takie jak w oryginale.

      Usuń
    2. Zgadzam się, też mam tak, niestety :(

      Usuń
  3. Powalająca kolekcja! Bardzo podobają mi się Twoje albumy :)
    Jakości i estetyki moich zdjęć nawet nie mam co przyrównywać do Twoich, ale też mam wrażenie, że po wrzuceniu na bloga niektóre tracą na ostrości. Teraz widzę, że nie tylko ja zauważyłam ten problem.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak,blog odbiera uroku zdjęciom..sama nie wiem czemu...myślałam,że to ja mam problem ze wzrokiem...cudowne albumiki ....:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne albumiki! :-) Ja też mam takie wrażenie, że fotki na blogu są gorsze niż oryginały... Cóż zrobić???...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne albumiki, podobają mi się wszystkie bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" is made of thousend of blogs from 155 countries. If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zaszalałaś z tymi słodziakami, co jeden to piękniejszy! Co do wstawiania zdjęć napisze Ci na maila:)Popróbujesz i ocenisz czy jest lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne albumiki :) a Twoje zdjęcia jak dla mnie są fantastyczne ... a tu proszę okazuje się że one są jeszcze wspanialsze ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Sposób fotografowania Twoich prac tez mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips