poniedziałek, 22 października 2012

Kurs - ALBUM NA ZDJĘCIA

 
W związku z licznymi prośbami o podpowiedź jak wykonać ALBUM NA ZDJĘCIA dziś udostępniam Wam mój kurs. Zrobienie takiego albumu jest niesamowicie proste :)
Tylko spójrzcie:
 
Potrzebne będą papier i tektura (moje albumy są maleńkie, a okładka ma 8/8 cm - swoją kupuję w sklepie Stempel&Kartoon), nożyczki, linijka, klej ...
 
 
Oklejamy okładki papierem:
 
 
Na tylnej okładce mocujemy tasiemkę tak żeby cały album móc nią owinąć:
 

Maskujemy tasiemkę papierem ozdobnym:
 

 
Z kartonu wycinamy pasek z którego zrobimy harmonijkę do wnętrza albumu:
 

Mój pasek ma szerokość 7,5 cm i długość 45 cm
 

 
Zginamy pasek w harmonijkę - zagięcia co 7,5 cm i wklejamy ją między okładki:
 
 
Dowolnie ozdabiamy okładkę i gotowe :)
 



 
Prawda że proste :)
 


25 komentarzy:

  1. świetne! SKorzystam na pewno i się pochwalę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ciekawy pomysł :) Nie omieszkam się spróbować!


    ...
    khalila-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shiart, Khalila
      pochwalcie się koniecznie co wyczarowałyście :)

      Usuń
  3. Super! Łatwe, proste i przyjemne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! na pewno zrobię, bo z kursem to zawsze łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na efekty :)
      A ja zrobię torebkę zgodnie z Twoim kursem :)

      Usuń
  5. Cudowny album :)
    Masz niesamowity talent, ale pewnie wszyscy Ci to mówią :)
    Twój kurs jest bardzo czytelny i te zdjęcia... :)
    Dzięki Tobie, postanowiłam zrobić swój pierwszy w życiu album, muszę tylko zaopatrzyć się w "podzespoły" :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że można kogoś zarazić swoją pasją :)
      Czekam na album i na jego cudowne zdjęcia :)

      Usuń
  6. WOW!!! rewelacyjny kurs.... dzięki, że się podzieliłaś!
    Przejrzysty i czytelny... a zdjęcia śliczne!
    Na pewno z niego skorzystam... teraz już wiem, co dostaną znajomi od Mikołaja :)

    Pozdrawiam cieplutko =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję!!!
    Kurs świetny, czytelny a do tego albumik wyszedł prześliczny!
    Mam jeszcze pytanie dotyczące czarnego, ozdobnego papieru-skąd to cudo?

    pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za kurs :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre masz oko co do papieru :)
      To: artsy.licious Fine Flocked Paper - Kohl - kupowałam w Craft Shop (http://www.craftshop.pl/artsylicious-fine-flocked-paper-kohl-p-2400.html?manufacturers_id=1).
      Rzeczywiście cudo ale jego dużym minusem jest cena :(

      Usuń
    2. dziękuję za info, cena rzeczywiście wysoka, ale uroda chyba to wynagradza:)

      Usuń
  8. Śliczny albumik. Dziękuję Ci za kurs:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za kursik.:) Zyskałaś nową obserwującą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także dziękuję za ten kurs, napewno skorzystam po czym szybciutko pochwalę Ci się wynikiem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Proste a jakie efektowne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny kursik:) dziękuję za jego opublikowanie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy robisz! Ale zdjęcia tego co stworzyłaś mnie po prostu powaliły!
    Doskonały warsztat fotograficzny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tylko "fotografką" amatorką :)
      Jeszcze dużo pracy przede mną ...

      Usuń
  14. Super "tworzysz",kursik bardzo efektownie i zrozumiale przekazany.

    OdpowiedzUsuń
  15. Отличный мастер класс! Стильно и красиво!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te albumiki i fajny kursik. Ale ja mam pytanko, jak udaje Ci się tak idealnie zaginać papier w harmonijkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dotarłam tutaj... a jeszcze tyle oglądania :) Jutro też jest dzień. Fantastyczne prace i świetne zdjęcia. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips