poniedziałek, 12 listopada 2012

Kartka z choinką

 
Czy ja dopiero co podawałam Wam moje pomysły i plany na najbliższy czas? Nic z tego ... wczoraj usiadłam przy biurku i już miałam w rękach jelenia, papier miętowy, nożyczki i nagle ... chwyciłam inny papier i inne dodatki i tak spontanicznie powstała zupełnie nieplanowana kartka świąteczna.

  

 
Ciekawa jestem czy ktoś z Was ma już wypisane kartki świąteczne? Moja mama na pewno już ma :*
 



 
                                                                              ♥


41 komentarzy:

  1. Jaka piękna! Ja nawet nie zabrałam się jeszcze za świąteczne kartki:-(

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna. Ciekawy ten tekst w kształcie choinki.

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna.... taką, to i ja bym miała już wypisaną!
    Tekst w kształcie choinki piękny...
    ahhh, wszystko piękne!
    pozdrawiam cieplutko =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka!!!!

    Dziękuję za wizytę mojej krainy ;)
    Zapraszam częściej!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna nastrojowa karteczka :) sciskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem zakochana w Twoich pracach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł z tą Kolendą wpisaną w choinkę ! Kartek jeszcze nie mam, ale obiecuję sobie, że napiszę do wszystkich :0

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna! Bardzo gustowna.
    No i te fotki ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Trés belle carte, très originale !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szybka jestes z maskami:) super

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna, cudna, fantastyczna!!!!!
    i te zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknista...bardzo bardzo...
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i elegancka
    Choinka ze słowami kolędy, świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale, ze jak to ten tekst tak ładnie wyszedł? to Twój pomysł graficzny czy gotowe dostępne do kupienia i do zaśliniania na właśność? :D

    Fantastyczna kartka, to jak tworzysz bardzo mi się podoba + cała oprawa zdjęć - fantastyczny klimat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To gotowy stempel do nabycia w sklepie Craft Fun.

      Usuń
  15. Śliczna! Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ Ty piękne rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  17. łał trafiłam tu przypadkiem i na maksiora jestem zachwycona! CUda!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, nie dość, że prace piękne, to zdjęcia chwytają za serce! Pozwolisz, że zostane na dłużej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że pozwolę :)
      Dzięki :)

      Usuń
  19. Piękna karteczka, bardzo oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna! Złote dodatki nadają wyjątkowego klimatu:)
    I cudowne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna! Piękny jest ten złoty blask, którego nadają mikrokulki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna! Czy tekt mojej ulubionej kolędy to stempel? ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za achy :)
      Tak to stempel.

      Usuń
    2. A napiszesz gdzie można taki kupić? ach! :D

      Usuń
    3. Pisałam już wyżej: sklep Craft Fun
      :)

      Usuń
  23. Oj przepraszam, nie doczytałam. Dzięki ;) ach!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartka jest po prostu P I Ę K N A !!!
    Ja zwykle szykuję kartki i daję do druku - są osobiste, bo z nami i nie do kupienia ;-) Ale żadna moja kartka nie była tak piękna!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo piękna ta kartka! Delikatna, elegancka ale i nowoczesna. Dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  26. U Ciebie można się tylko zachwycać! To co tworzysz i jak tworzysz + oprawa, dają niesamowity efekt, więc nie dziw się że wszyscy "ach-ują" :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Baardzo podoba mi się ta kartka!

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips