poniedziałek, 19 listopada 2012

Po "amerykańsku"

Dziś jest wyjątkowy dzień!
Jest godzina 8.13 a mój synek ciągle śpi :) Jupi
Dziwna sytuacja, bo niby mam wolną chwilę od rana, ale nie wiem co ze sobą zrobić :)
Więc piszę ...
Dziś będzie "amerykańsko"
Czarno - biała kartka powstała na zamówienie w Pakamerze. Miała być prosta, w określonych kolorach i ze Statuą Wolości:


Pora na kolejny notes kulinarny.


Tym razem barwy Ameryki + ciut czarnego koloru. A skoro Ameryka to i popcorn :)
I znowu papiery ILS (ale to już po polsku) :)




Udanego dnia, tygodnia ...

P.S. No i się obudził :) Idę w takim razie nadzorować malowanie farbami dinozaurów :)




29 komentarzy:

  1. Przecudne prace w klimacie Ameryki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. EXTRA prace! Świetne kolorki! Super detale w tych przepiśnikach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurka, za przeproszeniem, szkoda tylko że notes nie ma wkładki z jakimś fajnym przepisem, wiesz, jak opakowanie z ryżem... zawsze dają w bonusie, hihi, jakiś ciekawy przepis;))

    OdpowiedzUsuń
  4. No ale znając moje zdolności kulinarne ... to ja mogę wpisać przepis na ten popcorn :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladna ta karteczka...lubie takie czarno bialo polaczenia:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy tworzysz :) aż mi się tej prażonej kukurydzy zachciało...takiej ciepłej i pachnącej... mmm... :)

    Miłego poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIETNE prace!!! prosto, z klasą, tak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze marzyłam o notesie który będzie robił za mój pamiętnik. Będę go wszędzie zabierała, pisała w nim wszystko. A jak już go mam to jakoś nie mam czasu aby go otworzyć nawet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi się skojarzyło z notesem kulinarnym ;) Wiem, dziwne skojarzenie.

      Usuń
    2. Ale przecież to jest właśnie notes kulinarny ;)

      Usuń
  9. Są super! Papiery ILS-owe przyciągają jak magnes:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od samego patrzenia na ten czerwony notesik, aż chce się coś upichcić ;)
    Piękności... jaz zawsze Aguś u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Statua wyszla swietnie :) a szary kulinarnik - genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka cudna w swej prostocie...oj marzy się taki wyjazd do USA,marzy...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne notesy! I kolory - zaiste - cudne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne prace - wspaniały blog! Jestem pod wrażeniem (o zdjęciach już nie wspomnę :).

    pozdrawiam i zostaję na dłużej,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Co tu dużo pisać - piękne, piękne!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne notesy. Bardzo ciekawe zdjęcia. Z pewnością nie raz jeszcze wpadnę w odwiedziny.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. pozostanie mi podziwiać zdolności Twe, za scrap się nie wezmę, bo zwyczajnie już nie znajdę czasu, więc będzie ro tęsknota niespełniona ;)), pozostanę w świecie haftu, szydełka, drutów i maszyny do szycia ;)), ale pozaglądam do Cie coby pomiziać oko Twoimi cudnościami ;))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  18. Miło mi poznać kolejną uzdolnioną blogerkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie bardzo graficznie tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  20. i już dodaje do obserwowanych :) piękne rzeczy robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. skad ja znam te wolne chwile, zawsze sie nimi delektuje;)
    wspanialy blog
    usciski!

    OdpowiedzUsuń
  22. REWELACJA Aga! I tyle....więcej nie powiem bo słowa są zbędne :)

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips