piątek, 9 listopada 2012

Podejmowanie decyzji

 
Wróciłam z gorących wakacji i nie wiem od czego zacząć.
Czy od włączenia kolejnej pralki, czy od zdjęć z wyjazdu czy może jednak rzucić się na papiery za którymi tak się stęskniłam? :) Jeżeli chodzi o scrapbooking to dodatkowo mam pod górkę, bo mam zbyt dużo pomysłów w głowie i nie wiem na co się zdecydować w pierwszej kolejności. Oto jedne z nich:
 
 
książka na przepisy:
 

kolejne kartki z suszonymi pomarańczami:
 
 
chodzi mi też po głowie coś różowo - brązowego, ale jeszcze nie wiem co:
 
 
miętowe kartki świąteczne:
 
 
 
a może jadnak zdjęcia wakacyjne?
 
 
 
Całusy dla wszystkich którzy do mnie zaglądają, zwłaszcza dla wielu nowych obserwatowrów którzy ostatnio do mnie dołączyli ☺
 
 
 


21 komentarzy:

  1. Łapię całusa jako nowalijka :)))

    Cokolwiek będziesz pokazywać, na pewno będzie piękne :)) Czekam na kartki z reniferkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko po kolei.... będziemy się rozpływać..... buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn relacji z prania niekoniecznie musisz nam tu pokazywać ;)))))

      Usuń
    2. Nie no brudów razem nie będziemy prać :)

      Usuń
  3. ja po wakacjach bym ... odpoczęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całuski dla ciebie tez:) ja zaczelabym od zdjec:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokaż zdjęcia, bo już widzę, że będą cudne! A w międzyczasie łap się za scrapki! :P Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miętowe kartki to jest to. A zdjęcie zapowiadające zdjęcia z wakacji superowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chcę zobaczyć wszystko :)) bo wszystko zaapowiada się super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poprosze najpierw roze i brazy:) a w miedzyczasie reszte:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wakacyjne zdjęcia najpierw, reszta później;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba zrobię wszystko naraz, żeby wszystkich zadowolić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawaj zdjęcia, jak oprawisz, my będziemy podziwiać, a Ty zmajstrujesz kolejne wspaniałości :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. cokolwiek pokażesz czekam niecierpliwie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia z wakacji :) pozdrawiam ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite są te Twoje zdjęcia ,nawet jeśli są na nich tylko suszone pomarańczki :) A tych pomysłów w głowie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny kolorowy blog:Pi jakie foto wow:P...buziaki zostawiam:***
    i zotaje:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia- marzenie....Piękne prace...Rogacze zapowiadają się bosko....

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepiej spisać wszystkie pomysły na karteczce i realizować kolejno albo zrobić losowanie:) Piękne zdjęcia! Pod względem pomysłowości i wykonania! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje zdjęcia to cud i miód .... szczególnie dla oczu, dlatego po kolei wszystko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips