piątek, 16 listopada 2012

Z bezą

Przepis na ...
Dziś rano mój syn poprosił mnie, żebym zrobiła razem z nim BEZY! :)
W związku z tym, że nigdy w życiu tego nie robiłam, nie zdawałam sobie sprawy że to tak proste :)
Gdy bezy były już gotowe - Hubert ugryzł i stwierdził, że mu nie smakuje :/
Bezy przydały się podczas sesji notesu kulinarnego :)
Cały notes to papier ILS ♥






bezy się pieką ...


bezy pozują ...



Ostatnio mój wolny czas = notes. Kolejne pokażę niebawem.



Notes zgłaszam do Art Piaskownicy.
 

25 komentarzy:

  1. Bardzo mi się taki notes ...
    I fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nimuszko ... podoba czy nie podoba? :D

      Usuń
  2. Oj ja wybitnie antypieczeniowa jestem...bezy by mi pewnie nie wyszły... Twoje całkiem dobrze wyglądają;))
    Notesy świetne, zdolna dziewczyna ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też antypieczeniowa i co więcej antykuchniowa :)

      Usuń
  3. Notes jest świetny:)
    Ja bezy bardzo często piekę, bo je uwielbiam:)
    Twoje prezentują się bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahaha, wyglądają przepysznie :D Pozdrawiam Huberta :))
    A notes fajny, mi samej by się taki przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ahhh, jakie cudowne! zawsze m się marzył taki...
    buziaki =)

    P.S. bezy??? hmmm, tak smacznie wyglądają i synkowi nie smakują, jak to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to że mój synek to czyścioch, a świeże bezy pokleiły mu łapy :) Wolał więc ich nie dotykać i nie jeść więcej :)

      Usuń
  6. Ach dzieci... nie jesteśmy w stanie przewidzieć ich reakcji :)
    Bezy wygladaja smakowicie, bardzo lubie jeść, choć jeszcze nigdy nie piekłam a notes rewelacja. Pięknie oklejone narożniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Apetyczniex2:) Świetny notes!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawa teraz bezy rozpieszczasz Nas a notes świetny!!! może powinno być notes rozpieszczasz nas kawa teraz bezy świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam bezy. Ale się ich boję. Tzn pieczenia, że nie wyjdą. A Pavlova to jeden z moich ulubionych deserów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Będziesz bogata, jeśli podpiszesz kontrakt z Empikiem na notesy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. eeee....nie zna się ten Twój mały mężczyzna :) ja ci mogę powiedzieć,że i bezy wyglądają smakowicie a notesy wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Notesy cudowne!!! Uwielbiam...
    i muszę w końcu skusić się na zakup papierów ILS:)
    Ślę ciepłe listopadowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny ten notesik :) przydałby mi się taki :D

    dodaję do obserwowanych :)
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny notes, a bezy wyglądają smakowicie :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Aguś, uwielbiam w ciemno wszystko co robisz :)
    Mogę tak powiedzieć bo za każdym razem jak do Ciebie zaglądam, jestem oczarowana :)
    Stale i niezmiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam! I notes i bezy!
    I żeby nie powielać, podpisuje się pod wypowiedzią Anet!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super notes, a bezy wyglądają przeapetycznie!
    U nas ostatnio rządzą pierniczki... :)

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips