wtorek, 15 stycznia 2013

Zdjęcia - Nowy Jork


Dwa dni temu z okazji urodzin dostałam od synka laurkę. Cudną laurkę :)
Gdybyś ktoś się nie zorientował to podpowiem, że na rysunku (oprócz widocznego drzewa, nieba i słońca) jest drapacz chmur i potwory z Gwiezdnych Wojen (ich imion niestety nie zapamiętałam :)).
Prawda że piękny rysunek!


A nawiązując do drapacza chmur to tydzień temu wróciłam z Nowego Jorku.
Dziś kilka zdjęć.
Niedługo więcej będzie na moim Flickrze.











A już jutro notesy na przepisy.
Produkcja trwa :)




20 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia i na pewno jeszcze lepsze wspomnienia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Laurka nieziemska ;) a NY - zazdroszczę, ale się rozmarzyłam, ahh... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale zazdraszczam NY! Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obudziłaś wszystkie moje nowojorskie wspomnienia! :)
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zdjecia, budza tesknote do tych miejsc:) rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie laurki:)
    A zdjęcia są.... czadowe
    Kobieto Ty masz wielkiiiii talent nie tylko do scrapowania czy kartkowania ale i do fotografowania!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chwila i dorównam temu paparazzi ze zdjęcia :)
      Dzięki Monia!

      Usuń
  7. Fantastyczne zdjęcia!!! a laurka syna świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana,piękne te ujęcia...do NY pewnie nigdy nie pojadę ale zawsze mogę powzdychać do Twoich fotek :) a laurka cudna...ba,wieżowiec z Gwiezdnych Wojen zauważyłam oda razu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja kocham Twoje zdjęcia :) dla mnie Jesteś Mistrzynią Świata :) a rysunek synka - bezcenny:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale się patrzy na te zdjęcia, z wielką przyjemnością. Jak nie jestem fanem Ameryki, tak - nie powiem - ale Twoje zdjęcia dają mi ochotę tam pojechać.
    Od jakiegoś czasu sobie podglądam też twoje prace z papierem i bardzo mi się podobają.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaaa....mój ukochany, wymarzony NY. Cudownie przedstawiłaś klimat tego miasta :) Przepiękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ah New York New York...zdjęcia przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Przepiękne zdjęcia! Aga jestem pod wrażeniem!
    New York, New York! Zakochałam się w nich... i jeszcze Al Pacino! Life! No nie wierzę =)
    Dlaczego ja to dopiero widzę, nie wiem.... Ale już nadrabiam zaległości na Twoim blogu!
    Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz Al Pacino była też Katie Holmes, Scarlett Johanson ... wielki świat :) i mnóstwo wspaniałych, uśmiechniętych i pozytywnych ludzi.

      Usuń
  14. Przepiękne zdjęcia, zazdroszczę bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. For most recent news you have to pay a quick visit internet and on internet I found this web site as a finest web site for newest
    updates.

    my web site ... klimatyzacja precyzyjna

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips