piątek, 8 marca 2013

Babskie GIVEAWAY - Dior


Dzień 5 "RUTYNA".
Bez makijażu nie wyjdę z domu. Dla mnie to obowiązkowy punkt poranka.
No i oczywiście praca z papierem. 
Więc dziś dwa w jednym: papier 
i cienie do powiek.











W związku z tym że dziś nasze święto mam dla Was babeczki niespodziankę.
Właśnie te cienie do wygrania!
Wygrywają aż 2 osoby!

Jeśli macie ochotę zostać posiadaczką cieni Dior to zapisujcie się pod tym postem, udostępniajcie na facebook'u i głoście światu ...
Tylko z góry uprzedzam, że kolor cieni sprawdzałam na ręce więc są one w 98% nowe :)

OGÓLNE ZASADY

Wygrywają 2 osoby (1 na blogu - cienie jasne, 1 na facebook'u - cienie ciemne).

BLOG 
W komentarzu pod tym postem daj znać, że chcesz wygrać cienie.
 Zostań obserwatorem mojego bloga.
Na pasku bocznym swojego bloga umieść poniższe zdjęcie.

Osoby mające konto na facebook'u lubią, komentują i udostępniają poniższe zdjęcie.

Szansa na wygraną zwiększa się jeżeli dasz znać na blogu i na facebook'u!

1.04 ogłoszenie wyników.
Zapraszam :)




60 komentarzy:

  1. Wspaniałe opakowanie. Fajnie byłoby mieć coś wykonanego przez Ciebie. No i te cienie....
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę :) A właśnie dziś kupiłam nowe cienie :D Nigdy bym nie wpadła na to by je tak świetnie opakować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie jasne, u mnie rzecz pożądana każdego rana :-) Wszystkiego najlepszego Tobie również z okazji naszego święta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zanim się zgłoszę to chciałam powiedzieć że Twoje wyzwaniowe zdjęcia są przepiękne ! i że nawet bez rozdania zostałabym u Ciebie na dłużej :)

    Zgłaszam się więc po cienie :)
    Wszystkiego wspaniałego z okazji święta- żebyś codzień czuła się wyjątkowa !
    I zapraszam też do siebie u mnie również rozdanie, tyle że urodzinowe :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzien dobry wspaniala kobietko ustawiam sie w kolejce a z okazji dnia kobiet zycze pomyslow i serdecznosci

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym, ale tylko dla opakowania ;)
    nie, nie ustawiam się w kolejce, w zamian za to życzę najmilszego dnia kobiet ever

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie to wygląda! Ustawiam się w kolejce.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda... zgłaszam się! :)))))
    Wrzucam baner u siebie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Twoje prace, chętnie przygarnę przy okazji cienie...Info już na blogu, biegnę jeszcze na fejsa głosić wieść ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne!!! Ustawiam sie grzecznie w kolejce :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł :) Super to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie ugryzłaś ten temat:) Uwielbiam kropki i cukierasy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak najbardziej, jako prawdziwa babeczka zgłaszam się po cienie! :)

    PS. Przepiękne, wyzwaniowe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak makijaż to podstawa :) u mnie głównie makijaż oczu więc nie mogę sobie odmówić udziału w Twojej zabawie. Wygrana ucieszyłaby mnie podwójnie, a to z racji fajnego opakowania w ulubionych i ponadczasowych kropach.
    Przesyłam wirtualnego goździka z okazji tak uroczystego Dnia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Warunki spełnione:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie to! I chcę to! Fantastyczne są!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne te papiery i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chcę chcę wygrać cienie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. i tu i FB sie zapisuje a cieniem sama nie wiem i ten i ten jest fajny jak ta żaba lub osiołek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się nagroda ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia. Najlepszego dla Ciebie zdolna kobieto!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne opakowania!
    To moja pierwsza notka u Ciebie, ale zdjęcia są tak klimatyczne, że idę buszować po pozostałych wpisach :)
    NO i się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oł! ja też chcem! przepiękne te opakowania w grochy! no Groch po prostu się wziął i w nich zakochał!!! ściskam i na fb też udostępnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pozwoliłam sobie wrzucić info o rozdaniu na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piękne kropki! Zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się i tu i na fb ;) Obserwuję, wstawiłam banner misiowy-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Oooo rany, tego jeszcze nie widziałam, genialny pomysł ! klasa :D
    Daję znaka, że też chcę ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się do losowania :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyciągnęły mnie tutaj kropki:) Oprawa wygląda pięknie :) Z chęcią się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka fajna oprawa cieni :) chętnie i ja je przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z ogromną chęcią przygarnę te słodkości:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale cacuszko! Bardzo chętnie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne wiem że miała bym do nich wspólniczkę - moją córcie ona też lubi takie cacuszka

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne opakowania na cienie:)
    Bardzo bym chciał zostać szczęśliwą posiadaczką jasnego cienia.
    Nie mogę oderwać oczu od opakowania:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo chciałabym wygrać te cienie :)
    http://lavanda3.blogspot.com/ - link gdzie znajduje się zdjęcie do rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne opakowania! Chętnie je przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chciałabym bardzo, extra cienie jak marzenie;)
    Obserwuje jako: sylwcia.88
    Fb: Sylwia Markuc
    mail: sylwcia.88@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniale!!! Marzy mi się właśnie takie cudo!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Warto wygrać dla samego opakowania :- )))
    Nie mam swego bloga, ale dodałam Twojego bloga do Obswerwowanych ( jako Mariola Niowak) i na swoim FB: https://www.facebook.com/mariola.niowak

    mariola.niowak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam;)Gratuluj świetnego pomysł na ten konkurs. opakowanie niesamowite ,powiedziałabym że pudełko niespodzianka, a jego zawartość jeszcze lepsza!Może marzenie o jego posiadaniu niedługo się spełni hehe.Zawsze warto spróbować.Pozdrówki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. A i zapomniałam dodać że poranek bez makijażu to jak lato bez słońca hehe.Musi być i koniec ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. SUPER CENIE W ORYGINALNYM OPAKOWANIU:)

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się :0
    obserwuje jako anioleq-ss :)
    na fb polubione, udostępnione jako Emilia W.

    OdpowiedzUsuń
  44. Robienie makijażu pozwala mi się zrelaksować ,a ponadto jest świetną zabawą,dlatego takie cienie to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne zdjęcia i cudne opakowania.:) Cieszą oko.;)
    Ja też się zgłaszam. Nie mam bloga, ale udostępniłam info na FB - jako Ewa N.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  46. a kto by nie chciał zostać właścicielką takich cieni!:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Och jej!!!Słodkie słodkości :)) I te groszki słodkie :)) Staję w kolejeczce :))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  48. i jaaa
    tu obrazek: http://and-in-between.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne są :) pogratulować talentu ;* na facebooku już się zgłosiłam , marzę o ciemnych cieniach :) a tutaj nie zaszkodzi skomentować ;) ;) pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  51. Kto jak kto - ale ja mam hopla na punkcie cieni do powiek i kredek! Mam ich mnóstwo, niektóre jeszcze nowiutkie bo samo patrzenie na nie sprawia mi dziką radość :) Czyż nie jest to oznaką obłędu? Dlatego z miłą chęcią wezmę udział w zabawie, dzięki której mogę wzbogacić moje zbiory :)
    Bardzo ładnie tu u Ciebie na blogu więc popodglądam Cię dłużej.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  52. cudne cienie i zdjęcia :) gdzie kupiłaś takie papiery?? szukam już od dłuższego czasu i nie umiem nigdzie znaleźć :// zapraszam do mnie www.suburbschild.blogspot.com (dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips