poniedziałek, 18 marca 2013

BARDZO nietypowo


Nie ma trudniejszego tematu niż kartka wielkanocna.
Nie ma brokatu, jajek i kurczaków za to jest data tegorocznej Wielkanocy 31.03., trochę gałązek, trochę koloru ... Czyli Wielkanoc po mojemu. A o tym, że mowa o Wielkanocy świadczy stempel na kopercie. A i tak najważniejsze życzenia wewnątrz...










Kartki zgłaszam na wyzwanie do CraftFun


A jeszcze wczoraj było tak przyjemnie, miło i bez pośpiechu (Imany, kawa, spacer ...). Dziś szalony dzień z dziurkaczem i klejem, bo czasu mało.




25 komentarzy:

  1. jak zawsze - świetne kartki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No i kartka bez jajek i kurczaków jest perfekcyjna !
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie świąteczne kartki lubię :) Im mniej dosłowności: jajek, kurczaczków, tym lepiej. I na tej zasadzie te kartki są doskonałe ;)
    A bez tej zasady też piękne. Lubię Twoją estetykę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to udało Ci się z tą kartką :) pięknie wyszła :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. och piękne! ja też w tym temacie nie jestem zbyt jajkowa... jakoś kartki nie idą. A Imany... W Kwietniu zawita znowu do PL! Gorąco polecam udać się na koncert! przeżycie niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bilety kupione już dawno temu :)

      Usuń
  6. Uwielbiam Twoje prace. Są takie nowoczesne. Z energią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne chwile Imany w tle a Twoje prace na ekranie monitora coz jestem wierna fanka Twoja i Imany. prace coz dodac mnie do obledu zachwycaja profesjonalizm minimalizm siegajacy zenitu a zdjecia brak mi slow Agus dla mnie mistrzostwo to juz wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nietypowo - fanastycznie - uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ano nietypowe ;) trochę to czarne kółko płytę winylową przypomina:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale w sensie, że ładnie! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nietypowo, ale naprawdę świetnie :D fajny pomysł z datą :)
    Uwielbiam Twoje zdjęcia :) Nawet zwykły kubek umiesz przedstawić tak, że zdjęcie ma w sobie to coś :) Bardzo bym się chciała tego nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie kubka było zupełnie spontaniczne. Potrąciłam stół, rozlałam kawę i ta plama mi się taka piękna wydała że musiałam ją sfotografować :) Mru chyba musisz się nauczyć tak twórczo kawę rozlewać :) - zdjęcie samo wyjdzie.

      Usuń
  12. Twoje pracy są takie stylowe! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście - twórczo o oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię lubię i czy ja już wspominałam, że uwielbiam Twoje prace? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne i bardzo nietypowe! Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo nietypowo, ale podoba mi się :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFTfun :)

    OdpowiedzUsuń
  17. coś pięknego....mają w sobie to coś,bardzo przyciągają mój wzrok...
    pozdrawiam,aśko_DT CraftFun:)

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips