czwartek, 7 marca 2013

Czarno - biały post


Dziś 4 dzień z aparatem.
Temat "KOLEKCJA".

kolekcja czarno-białych papierów do scrapbookingu:

kolekcja czarno-białych ołówków:

kolekcja czarno-białych przedmiotów do których mam słabość:



 Mam jeszcze zaległość z 1 dnia wyzwania.
Temat "ULUBIONA PORA DNIA"
Dla mnie to ta część dnia, którą spędzam z moim synkiem. Wczesny ranek gdy odprowadzam go do przedszkola, lub popołudniowy spacer.



A w następnym poście nowy notes. Wnętrze czarno-białe, ale okładka będzie kolorowa.





21 komentarzy:

  1. U mnie ulubiona porad dnia to wieczór jak w koncu wszyscy zasna i moge zrobic jakas kartke:) a fotka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorem trudniej się fotografuje ;)

      Usuń
  2. Te ołówki, papiery, jak to wszystko ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niesamowita z tą miłością do B&W

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne!!! super są te ołówki!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga :)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem! Też uwielbiam czarno-białe przedmioty. Mam nawet taką pościel z owieczkami :)
    Pozdrawiam :)
    http://nie-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem tą Twoją słabość :D Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! Bardzo bym chciała żeby mnie podobny pomysł na fotki nawiedził.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje black & white :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Orety ! Czemu ja do Ciebie wcześnie nie trafiłam?
    Robisz tak piękne cuda!!
    W kwestii ołówków (co prawda nie czarno białych) zapraszam do mnie na giveaway!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. So nice photos, lovely contrasts in black and white!

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja mam słabość do szachownicy :) piękne zdjęcia, miłe dla oka i blog przyjemny. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips