środa, 6 marca 2013

Czas na miętę i morskie klimaty


Kolor miętowy od zawsze kojarzy mi się z latem i ciepłem.
Ostatnie słoneczne dni zainspirowały mnie do zrobienia małego trójpaku w miętowym kolorze z kroplami wody, zygzakami i innymi zachlapaniami.
Morski komplet maluchów 8/8 cm.











A początki były takie:
Notesy zgłaszam na wyzwanie do Smile And Scrap



Dziś 3 dzień wyzwania na blogu SenMai.
Temat "MIĘKKI". Według mnie oblałam zadanie. Łaziłam cały dzień z aparatem i jedyne co udało mi się uchwycić to miękkie światło miękkich baniek mydlanych :)




I to tyle na dziś. Dziękuję że do mnie zaglądacie i zostawiacie po sobie jakiś ślad :) Uwielbiam dzięki temu odkrywać nowe świetne blogi! I oczywiście uwielbiam też blogi znane mi od dawna :)



22 komentarze:

  1. Kochana cudowne te notesiki! A taki kolor uwielbiam, i zawsze kojarzy mi się z wakacjami.... A zdjęcie wyzwaniowe jest przepiękne, idealna interpretacja! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że do ideału daleko ale dziękuję :)

      Usuń
  2. :) boskie sa te Twoje maluchy / motywuje sie i motywuje zeby je zrobic ale jakos ...... A wyzwanie pasuje rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba z ciekawości zerknę do archiwum od kiedy to mówisz :)
      Dzięki :*

      Usuń
    2. To trzeba jak z blogiem zterminowac mnie i wtedy pojdzie:)

      Usuń
  3. Muszę Ci powiedzieć, że robisz wspaniałe zdjęcia prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę :)
      Dziękuję!

      Usuń
  4. Ależ piękne to foto!!! I miękkie po Twojemu! - myślę, że Ula nie obleje Cię ;) hahhaha
    A mięta cudna i cudnie podana!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam turkusy! i papierki ILS! a na Twoich maluchach prezentują się świetnie:) może nie uwierzysz, ale dzisiaj z tych samcyh papierków robiłam przepiśnik:) magiczny przepiśnik...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie obejrzę :)
      Widzę że na kartce komunijnej też użyłaś papier który ja ostatnio wykorzystałam przy wiosennej kartce:
      http://fojaga.blogspot.com/2013/02/wiosna.html

      Usuń
  6. Urocze maluszki! I piękne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się Ci bańki trafiły:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz jestem u Ciebie i już zdarzyłam się 2 razy zachwycić, i ochać i wzdychać kilka razy:) Notesy są cudowne, zwłaszcza ten z kleksami. A zdjęcie mimo, że lekko miękkie;) to nie pozostaje mi nic innego jak pogratulować ujęcia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha no widzisz to jest właśnie magia fotografii ;) Równie dobrze mogłam sfotografować jeża i uwydatnić jego MIĘKKI nos :)
      Fajnie że zajrzałaś :)

      Usuń
  9. Wszystko mi się podoba: notesy, kolory, bańki, zdjęcia :) Fajne są kontrastowe akcenty w notesach. A bańkowa fotka w kategorii - miękość, jest mistrzowska; piękniej pokazać tego nie można :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajniutkie maluszki :) A jeszcze bardziej podobają mi się ich zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, morską bryzę poczułam :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne notesiki ;) Twoje prace zawsze mi się podobają !

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mika miło to słyszeć :)

      Usuń

Blogging tips