niedziela, 3 marca 2013

Dla wielbicieli latte

                                  

                     











 Do wykonania tego notesu użyłam cudownego papieru Bazzill Basics Paper, czarnego tuszu, maski do malowania, tuszu Distress, drobnoziarnistej pasty strukturalnej, którą wymieszałam z brązową ecoliną nr 416, żeby złamać biel pasty i uzyskać lekko kawowy kolor.
Całość spięta sprężyną Bind It All, wewnątrz 110 gładkich stron.



Notes zgłaszam na wyzwanie do Mixed Media Place
i do Art-Piaskownicy.



A w następnym poście dziecięce albumy fotograficzne ...





23 komentarze:

  1. przepiękne! kolorystyka trafia w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetny kawowy notes, aż mi się kawy zachciało, ale chyba już za późno, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski :) latte z carmelem moj kawowy ideal jutro od niego dzien w pracy zaczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, apetycznie wyglądają te trzy kubeczki- mrrrr..u Ciebie nawet ziarenka kawy mają swój szyk i elegancję...Jak Ty to robisz ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!!! Jest fantastyczny...oczarował mnie :))Uwielbiam wszystko co kawowe :)

    Serdecznie pozdrawiam i posyłam nutkę pierwszych promyczków słońca-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Latte niekoniecznie (wolę czarną), ale notes jak najbardziej :) A fotkę z ziarnami jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmm aż mi się kawy zachciało (pierwszy raz od jakiś 8 miesięcy) :)
    cudny notes

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutnie uwielbiam kartki wielkanocne z poprzedniego posta! :D
    Kawowym fanem jestem, więc jej widok w postaci papierowej jest mi bardzo bliski ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny :) i jak fajnie wystylizowane zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem fanką :) - Bardzo fajny kawowy klimat ma notesik!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam latte! notes fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  12. ...czyli dla mnie.Jest cudny!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny ten notes i to nie tylko dlatego ze uwielbiam kawę:) te małe kubeczki mnie rozłożyły na łopatki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już się nie umiem doczekać tych albumów dziecięcych...szybciutko dawaj!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ach te Twoje notesy, uwielbiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jestem miłośniczką latte;), piękny notes, a te chlapania dodają zadziorności, wyróżniają z tłumu

    OdpowiedzUsuń
  17. oooooch, to chyba dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny notes!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny notes i piękne chlapania :)

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips