czwartek, 14 marca 2013

Moja "washi tape"


Czy Was również ogarnął szał taśmowy?
Ja się przyznaję że zwariowałam :)
Na Dzień Kobiet dostałam piękny prezent - paczkę taśm washi :)

A dziś pokażę Wam jak zrobić własną "taśmę washi"

1. Idziecie do sklepu i kupujecie papierową taśmę maskującą (ja znalazłam w kolorze ecru a nie żółtym).
2. Przygotowujecie stemple i farby(ja używałam ecoline 
i akrylowe).
3. Wyobrażacie sobie, że jesteście na lekcji plastyki 
i zaczynacie malować i stemplować jak Wam się podoba.
4. Zamiast papierowej taśmy maskującej możecie użyć zwykłego plastra w rolce.

PLUSY TAŚMY
- daje się podrzeć
MINUSY TAŚMY
- słabo wchłania więc lepiej przyjmuje farby akrylowe niż ecoline

PLUSY PLASTRA
- fajna faktura
MINUSY PLASTRA
- duży minus za to że nie można podrzeć!
- dla mnie minusem są też ząbki na brzegach ale to się da załatwić :)

Do dzieła! Pokażcie co stworzyłyście.

Ja idę szorować biurko ;)





Wczoraj wymysliłam jeszcze jedno zastosowanie papierowej taśmy - tor wyścigowy. Mój syn był zachwycony. I tak można wymyślać i wymyślać :)



23 komentarze:

  1. Aga
    super wyszły

    a jeszcze lepiej by było - zamiast plastra z apteki - wziac ten plasterek papierowy - on jest delikatny ...
    tylko nie wiem czy da sie malować:)

    ps. ja zrobiłam dzieciakom na ziemi - z taśmy maskujacej - klasy - na całej podłodze ....5 miesiecy wytrzymały .....i czesto graliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja też zrobię klasy. Przynajmniej się poruszam :)

      Usuń
  2. świetny pomysł... dziękuję za kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga
    http://www.mamcie.ie/aktywnie-w-domu-czyli-gra-w-klasy/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł :) no i ilość kolorów i wzorów w zasadzie nieskończona... Wypróbuję przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł :) No i szczęściara z tym ecru, ja trafiam na same żółte...

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak pięknie!!!! fantastyczny pomysł, no popatrz, a właśnie dumałam jak tu zrobić sobie taśmę firmową do pakowania :P Z nieba mi spadłaś :))))
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. No już dawno się noszę z zamiarem ostemplowania takiej taśmy malarskiej, tylko ciągle jakoś mi nie po drodze wyjąć stemple, ale może w końcu się zbiorę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są! :)))
    Ależ rewelacyjny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie tez dopadł bzik na punkcie washi tapes i własnie dziś dotarła do mnie paczuszka z cudami! Ale musze powiedzieć, ze te Twoje sa extra! Super pomysł!!! Kopiuje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry pomysł! Teraz muszę wymyślić jakieś DIY z zastosowaniem taśmy, a taśmę zrobię sama. Jesteś boska.

    Pozdrawiam
    kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! genialne :) i jakie daje możliwości!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba zastosowania mi się podobają ! Uwielbiam te taśmy ! Niesamowite że jest teraz taki boom taśmowy :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też ostatnio mam chrapkę na większą ilość washi tape :) Twoje ręcznie robione wyszły cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbiam taśmy:) Masz świetne pomysły!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ZAPRASZAM NA NOTESOWE CANDY :) http://nieoceniampookladce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę przyznać, że odkąd otworzyłam pierwszą paczkę z Washi nie wyobrażam sobie bez niej funkcjonowania:) Nie tylko ozdabianie, ale też użycie zamiast zwykłej taśmy klejącej:) Tor wyścigowy - świetne zdjęcie!
    Wkrótce na workshopofnature.pl będę dostępne nowe wzory.

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt niesamowity, wyszły pięknie!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  18. oo super,wykorzystam kursik na pewno:)

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips