środa, 22 maja 2013

Coś maleńkiego


Znalazłam w internecie szablon na maleńkie koperty. Zrobiłam. 
Tak mi się one spodobały, że zaczęłam wymyślać co do nich wsadzić. Wymyśliłam 16-stronne mini notesiki. Ich mini wielkość najlepiej widać w ręce mojego syna :)














Użyte materiały:
1. pomarańczowa taśma MT do nabycia w sklepie Workshop Of Nature
2. czarno-biała taśma w romby Marianne
3. czarno-biała taśma w zygzaki
4. papier kraft
5. białe kartki papieru
6. stemple Stempell i Kartoon
7. Drewniane trójkąty Sodalicious
8. Zszywacz, klej, nożyczki


17 komentarzy:

  1. ojej, cóż za cudeńka... :) Magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności! A jakie cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te czarno-białe desenie. Bardzo "moje". Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. och pnięęęęęęęęęęęęknnnne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne!!! Mojej Mimi bardzo by się spodobały..:))
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam! Do złotych myśli, jak znalazł. np. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja poprosze jeden :) bede miala na notatki / bo wiesz szefc bez butów chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne,zarówno notesiki jak i koperty - tworzą niesamowite kompleciki. Twoje prace urzekają prostotą, którą bardzo cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypomniał mi się Plastusiowy Pamiętnik. Podziwiam misterność wykonania.
    Malandia

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, naprawdę tu pięknie i kreatywnie :)))

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips