czwartek, 9 maja 2013

Niebieski + Biały


Cały czas żyję wspomnieniami z majówki w Grecji więc dziś mam dla Was kilka zdjęć w greckim klimacie.

na początek trochę słońca:


Na moim balkonie również chciałam mieć trochę niebiesko-białych akcentów, które tak bardzo kojarzą mi się z Grecją. Biała farba, niebieska farba, drewniana skrzynka, pędzel ...
Do tego pyszny obiad z fetą na wzmocnienie, lodowata woda z miętą na orzeźwienie i garść truskawek ...








A jeszcze wczoraj skrzynka wyglądała tak: 


22 komentarze:

  1. Zrelaksowałam oczy i duszę... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Twoje zdjęcia zarówno z Grecji jak i z balkonu są prze-pięk-ne!
    Biorąc pod uwagę moją miłość do niebieskiego sama nie wiem czemu jeszcze nie odwiedziłam błękitnej Grecji!
    No i te truskawki! Kupię chyba jednak jakieś hiszpańskie - zawsze coś...
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ukochane klimaty Santorini moje marzenie a Twoje ujecia Agus na wskros mnie przenikaja cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie uchwycone wspomnienia. Niestety grecka kolorystyka w naszym klimacie sprawdza się tylko latem

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach tak... Grecja, piękny kraj :) Byłam tam, ale już tyyyle lat minęło... ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia! I cudownie zalterowałaś skrzynkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmmmm...marzę o tym....dziękuję za te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odnowiona skrzynka prezentuje się o niebo lepiej:)
    A twoje zdjęcia są zachwycające! Można patrzeć bez końca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci za rady dotyczące macro, które napisałaś mi na moim blogu - będę trenować. :) Mam jednak pytanie, bardzo podoba mi się styl w jakim są zdjęcia w tym poście, czy to było tak sprzyjające światło czy jest to jakiś 'typ' postprocessingu? Od dawna próbuję uzyskać taki efekt ale chyba jeszcze się gubię. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że Grecja bedzie kolejnym etapem moje podróży , piekne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowicie relaksujący wpis. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudnie tam mieliście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. DZiękuję za odwiedziny. Zaciekawiona od razu jestem u Ciebie i powiem tak ... brak słów ... nie wiem czy Ci się to spodoba czy nie, ale zostaję :)) A pomysł ze skrzynką REWELACJA> Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo się cieszę, że tu trafiłam :)Zdjęcia absolutnie rewelacyjne ( Grecja w Twoim obiektywie - do zakochania ), balkonowe migawki - super, a skrzyneczka ... bomba!Zostaję, mogę ? Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki cudny błękit!Pięknie w tej Grecji.
    Balkonik to taki salon pod chmurką,a Twój zachęca do przebywania na nim :))
    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia!! I stoliczek też cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie wyszła Ci ta skrzyneczka :)
    A zdjęcie z makaronem - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądając Twoje zdjęcia czuję się jakbym była w Grecji :) Skrzynka - cudo, wspaniały pomysł na przedłużenie greckiej majówki :)

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips