wtorek, 18 czerwca 2013

Podniebnie + bloglovin


Dziś Was zabieram do nieba :)
Niebo namalowane ecolinami, biały karton i tekturowe motylki.



Jakiś czas temu straszono mnie, że mają zniknąć obserwatorzy na blogach (ponoć od 1.07.2013). Nie wiem ile w tym prawdy, bo różne już głosy słyszałam jednak wolałabym tego uniknąć, bo lubię być z Wami na bieżąco i czytać/oglądać Wasze aktualizacje :)
Zrobiło się wówczas głośno o Bloglovin.
Nie miałam nic do stracenia - założyłam szybciutko konto na bloglovin i ... dziś już wiem że był to bardzo dobry krok.
Nie piszę tego wszystkiego żeby zrobić reklamę temu portalowi. To moje własne spostrzeżenia :) Po kilku miesiącach korzystania z bloglovin jestem zachwycona. Nie muszę już "50 razy" klikać na bloggerze żeby się dostać do Waszych zaktualizowanych postów.
Raz na dzień Bloglovin przysyła mi mailem listę Waszych najnowszych postów. Codziennie rano mam maila z Waszymi ostatnimi wpisami - jak świeże bułki na śniadanie :) Wiem, że jest też taka możliwość, że bloglovin przesyła mailowo każdy post na bieżąco. Dla mnie to jednak było za wiele. Nie nadążałam Was czytać :) Wolę jednego zbiorczego maila na dzień.
Polecam szczerze i zapraszam do śledzenia mnie poprzez Bloglovin.

Wystarczy kliknąć poniższe zdjęcie i zacząć śledzić:


lub poprzez odnośnik na górze mojego bloga



16 komentarzy:

  1. Piękna. Jak zwykle podziwiam oszczędność środków i wymowność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna praca. Zachwyca mnie ten minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycająca prostota i piękno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna, nie potrafię się napatrzyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta efemeryczna prostota i cud - połączenie moich marzeń - biel i błękit / niebo i motyle!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna,marzycielska,lekka....ach!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. This card is gorgeous!
    Love the watercolor... fabulous work!
    Estelle

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne to niebo zrobiłaś - wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka - 200% elegancji i stylu! Klasa !

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips