wtorek, 25 czerwca 2013

Urodziny dziecięce - STAR WARS


Innej możliwości nie było. 
5 urodziny mojego syna mają być w klimacie Star Wars i basta :)
Tort ze stworami z Gwiezdnych Wojen (nie mój). 
Ja wolałam ciąć papier, nie biszkopt :)







Ciacha "podziękowalne" 

dla chłopaków z samolotem ...

... i dla dziewczyn z kwiatkiem.


Jest i on - przyjaciel nr 1 Yoda, (Vader stracił już życie - został połknięty przez mojego syna)


A na koniec życzenia urodzinowe dla wielbiciela podniebnych walk. 
Dzięki BEATA :)



Follow on Bloglovin

27 komentarzy:

  1. Ale cudnie to przyszykowałaś.
    Wszystkiego najlepszego dla Synka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne dekoracje! Pozdrów go serdecznie ode mnie i sto lat! Ma taką kreatywną Mamę że sam pewnie też wyrośnie na artystę :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że nie :) chciałabym, żeby jednak dał radę utrzymać się/swoją rodzinę :)

      Usuń
  3. Jestem dużą dziewczynką ale cieszyłabym się z tego tak samo jak pięciolatka :D Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna oprawa przyjęcia urodzinowego, a karteczka obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! ja imprezuje sie w.weekend i mam kilka podobnych pomysłów tylko czy czasu starczy na ich zrealizowanie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały dzień musisz na to poświęcić (jak nie więcej) ;) Czekam na efekty :)

      Usuń
    2. O boniu nie strasz..... zresztą pogoda kijowa więc w domu zapewne odbędzie się impreza :/

      Usuń
  6. kompozycja jak zwykle celująco zdana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga świetnie! ale kolory ! eksplozja:)))
    ściskam ciepło i wszystkiego dobrego dla synka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. było pięknie... jeszcze raz wszystkiego naj i samych odlotowych, gwiezdnych marzeń od Majki dla Huberta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dziś! spodziewaj się zdjęć z imprezy :)

      Usuń
  9. Eksplozja kolorów! Świetne party urodzinowe! Wszystkiego najcudowniejszego dla Syna!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  10. Urodziny marzeń każdego dzieciaka :) Yoda wymiata :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję w imieniu synka za życzenia :) tak naprawdę jeszcze 5 dni do prawdziwych urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat dla Małego Jubilata Wojownika Star Wars!
    Piękne miał przyjęcie, cudnie to wszystko przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  13. No to sto lat!!! Pięknie to wszystko wygląda!
    My pięciolatkujemy w połowie sierpnia, ale w klimacie piratów - i mowy nie ma o czymś innym!!! Skąd ja tort z trupią czachą zdobędę, jeszcze nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, u nas trupia czacha też na topie :)
      Pokaż w sierpniu tort :)

      Usuń
  14. ahhaha ale się uśmiałam ahaha piękne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja!
    Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny czas!
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego dla Synka :)
    Wspaniała oprawa przyjęcia ...
    Hihihi ja mam w domu dwie nastoletnie fanki GW i wcale by się nie obraziły za taki torcik ;))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego co najlepsze dla synka i spełnienia marzeń! Tort extra, a zdjęcia... sama wiesz co o nich myślę :))) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelka! Mój ma prawie 5 i też poza gwiezdnymi wojnami świata nie widzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczne przyjęcie! sama bym chętnie zjadła Lorda Vadera ;) ach!

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips