niedziela, 27 października 2013

Projektantka Stempell & Kartoon


Jest mi niezmiernie miło dołączyć do grona projektantek 


Poniżej tylko mała część moich prac, na których wykorzystałam produkty firmy Stempell & Kartoon.
Już niedługo więcej. Mam nadzieję, że uda mi sie Was zainspirować i pokazać coś, co Was zatrzyma na chwilkę :)


A teraz pędźcie na facebook'a gdzie czeka na Was candy i mozliwość wygrania cudnych butonów Stempell & Kartoon ‣ ‣ ‣ KLIK



Obserwuj mój blog na BlogLovin
Zobacz mój profil na Facebook'u

15 komentarzy:

  1. Gratuluję, niech wena będzie z Tobą:-) Z niecierpliwością czekam na Twoje inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  2. będzie wesoło :) pozdrawiam i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga, GRATULUJĘ !!!! czekam z niecierpliwością na inspirujące prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i z niecierpliwością czekam na Twoje inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Czekamy na nowe prace, a ja zapraszam na candy do mnie - dziś ostatni dzień!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i czekam z niecierpliwością na Twoje inspiracje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips