poniedziałek, 14 października 2013

Różowy post


Ja wiem, że nie każdy lubi kolor różowy.
Ale ja lubię, zwłaszcza w połączeniu z kolorem czarnym.

Dziś Was zasłodzę :)

Mini album i cała reszta ...





Prawda że ładne mam podkładki pod kubki? :)
Wszystko dzięki zdolnej Adze :)



taśma washi - Workshop of Nature
tekturki - Wycinanka
papier - Sodalicious i Na Strychu

Album zgłaszam na różowe wyzwanie Piątek 13.



A na koniec pokażę Wam jak wiele dla mnie zrobiła Magda z Papierowej Galanterii :)
Robienie harmonijek do mini albumów nie należy do moich ulubionych zajęć.
Cieszę się, że mogę tę czynność zlecić profesjonalistce :)
Wszystko idealnie równe, a papier najwyższej jakości :)



Obserwuj mój blog na BlogLovin
Zobacz mój profil na Facebook'u

20 komentarzy:

  1. odkąd zostałam mamą dziewczynki (a teraz już dwóch) lubię różowy :D ale nie taki przesłodzony tylko zrównoważony czernią, szarościami, brązem :D
    A Twój albumik jest cudny :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Album jest boski! I widzę, że dostałaś podkładki pod kubeczki, na które również miałam chrapkę. Smacznych herbat i kaw! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to ja jestem tą szczęściarą :)

      Usuń
  3. Super albumik, różowy ale nie przesłodzony :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham różowy!!! i Twoje zdjęcia kocham!!! i cieszę się że podkładki się podobają:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Możesz mnie dziś zasłodzić bo ta słodkość jest świetnie wyważona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja kocham róż i nie wstydzę się tego,dlatego me oczy cieszą się na widok tego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic dodac nic ujac roze wychodza Ci rewelacyjnie, zreszta nie tylko roze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodajmy że nie chodzi tu o róże - KWIATY :)

      Usuń
  8. Fanką różowości nie jestem, ale taki ładnie przygaszony róż i jeszcze w takim towarzystwie - podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie:) kocham takie maleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i gustowne są te różowości. Po Twojej obróbce kolory nabierają innej wymowy i nie ma takich, które byłyby kiczowate.
    Oczywiście błękity są nie mniej śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam róż w Twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również lubię połączenie czerni z różem, więc notesik w moim guście. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczne co do koloru rozowego budzi wiele emocji ale w tym przypadku jedynie samych pozytywnych sliczne albumiki a podkladki ciesza oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękujemy za udział w wyzwaniu.
    pozdrawiamy
    Piątek Trzynastego

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips