wtorek, 19 listopada 2013

papier + metal


Kilka podobnych projektów dla pracowników nivea:

• kartka w formacie A5
• wiązana kartka 13,5/13,5 cm.
• album na zdjęcia 20/20 cm.

Klej magic jak zwykle dał radę :)




Większość produktów do zrobienia powyższych prac znajdziecie w sklepie Stempell&Kartoon. Ja wykorzystałam papier UHK, stempel, tekturę.

Bawełniany sznureczek Divine Twine (którym przewiązuję ostatnio prawie wszystkie moje prace) kupicie w sklepie Workshop of Nature.


- - - - - - - - - - - - - 
W ostatnim poście było jesiennie ‣‣‣ KLIK, a już niedługo zrobi się na moim blogu świątecznie i zimowo.
Zaglądajcie :)
- - - - - - - - - - - - -

Zapraszam Was również na bloga Stempell&Kartoon gdzie od dziś możecie wziąć udział w zabawie ZAINSPIRUJ NAS. Nagrody czekają :)



Obserwuj mój blog na BlogLovin
Zobacz mój profil na Facebook'u

7 komentarzy:

  1. U Ciebie jak zwykle nie można się zawieść. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe wyzwanie :)
    To są wieczka od tych mini kremów?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fanastyczne! Patrząc na taką kartkę, chciałabym być pracownikiem Nivea i jedną otrzymać :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż można pozazdrościć pracownikom Nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips