sobota, 15 lutego 2014

wiązany notes kraft


Wiązany notes kraft z wydzieranymi kartkami.
Fajny, poręczny - ja już swój mam :)






Zachęcam Was do wzięcia udziału w wyzwaniu Stempell i Kartoon.
Temat wyzwania: TO CO KOCHAM
szczegóły TU

Dla mnie ważne są chwile spędzone z synkiem.
Uwielbiam spędzać z nim czas i fotografować te fajne chwile dlatego już teraz uciekam do zoo :)



Obserwuj mój blog na BlogLovin
Zobacz mój profil na Facebook'u
Napisz do mnie w sprawie zamówień/współpracy
fojaga@poczta.onet.pl

7 komentarzy:

  1. Cudowny! Uwielbiam takie prace:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne zdjęcie na tym notesie! :D
    A sam w sobie jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny, uwielbiam ten Twój minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, ale fajny pomysł na połączenie kartek - podoba mi się! (niezależnie od podobania samego notesu, bo jak zwykle jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips