środa, 13 lutego 2013

Wiosna


Macie ochotę na kolor?










38 komentarzy:

  1. Wow, świetna!!! czy to ecolinowe banieczki dały taki efekt?

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne te plamy! Można patrzeć, patrzeć i czerpać energię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dzięki tej kartce nabrałam ochoty do życia :)
      ...
      a za oknem śnieg ;/

      Usuń
  3. cudownie!!!! prawdziwa wiosna :))

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna :) piękne plama, cudne kolory, kartka-marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. very interesting card! such stamp is also for me, something is necessary with him to think of :))

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem zachwycona! Masz niesamowity talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Orzeźwiające kolory, od razu dodały mi energii.
    Wspaniałe wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, wyważona mimo, że po eksplozji bomby energetycznej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie eksplodowało :)
      Ja też robiąc tą kartkę przy okazji eksplodowałam ze złości, bo podczas szycia 3!!! razy zerwała mi się nitka!
      W zamyśle miało być tym razem równo i prościutko, ale ostatecznie musiałam jak zwykle poplątać wszystko :)

      Usuń
  9. ale właśnie to nierówne i poplątane robi tu za 'wow factor', kartka jest mega, sama nie wiem, co mi się najbardziej podoba - masz bardzo własny, wyrazisty styl (pewnie już to mówiłam)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koloru ! Koloru i wiosny mi trzeba :D !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale dawka energii !!! po takim dniu,jaki dziś miałam -taka karteczka była mi potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna.... widzę, że tak jak ja wyczekujesz wiosny... a co tam sobie rośnie w doniczce??? szybciutko mi pisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeżucha - synek sobie zażyczył, że chce już wyżerać :)

      Usuń
  13. Hey .. thanks for visiting
    I loved his work ...
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie skończyłam jaja wielkanocne - niby też wiosna, ale jakaś nieśmiała. A u Ciebie prawdziwa eksplozja!!! Obłędne są te "trzy kropki farby"!!!
    Twój styl, Twoje prace - wspaniałości! Jakoś musisz znieść, że ciągle się powtarzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bije energią! Świetna praca! Jak zawsze!
    Pozdrawiam, Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  16. Very nice! Thanks for visiting me.

    L-L

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam ogromna ochote na kolor ...:) wlasnie wprowadzam go do domu :))) pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne, ładnee ! ja e zchce wiosnę!! ten snieg - brrr...!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh, my God! How can I make is so beautiful! Bravo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite zdjęcia, piękne kolory i ta kartka! Barwne plamy po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
  21. That flower print is so pretty & creative. <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz świetne wyczucie koloru i świeże pomysły oraz indywidualny styl. Kolejny raz nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie mam ochotę na kolor... ;)


    P.S. Niestety to nie ja zrobiłam to zdjęcie, które tak Ci się u mnie podoba :) przyznaję się bez bicia!

    OdpowiedzUsuń
  24. What a beautiful card. That watercolor effect is so pretty! Thank you for visiting my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze : Genialne!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja b.lubię....bo jest tyle kolorów ,ile potrafimy dostrzec....sylviiart...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach nie chce już śniegu, chcę takich właśnie kolorów za oknem! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia niesamowite! Kartka niby prosta w formie, ale kolory zniewalają!

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne, wiosenne kolory! aż nie mogę się napatrzeć, bardzo stylowa kartka :) na pewno będę odwiedzać Twojego bloga częściej :)




    pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I love these colors together, this card is very cool!!!

    OdpowiedzUsuń

Blogging tips